1.Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі. Радійте успіхам малюка, допомагайте йому. Але пам'ятайте,що допомога і контроль не повинні бути муштрою. Головне - підтримуйте інтерес до навчання 2.Повчайте учня охайності,Дбайливого ставлення до власного та шкільного майна,навчальних посібників. Спілкуйтесь з дитиною,розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини. Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділиться своїми враженнями - природня потреба малюка. 3.Допоможіть дитині відчути себе рівноправним членом сім'ї. Вирішуйте всі справи разом з нею. Нехай вона має свої обов'язки. 4.Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навики до праці. 5. Піклуйтесь про здоров'я Вашої дитини. У вільний від занять час надавайте перевагу прогулянкам на свіжому повітрі.Не допускайте конфліктних ситуацій в присутності дітей.Не знижуйте Ваш авторитет в очах дитини. 6.Привчайте дитину до зібраності,організованості, відповідальності. Шкільний колектив-це друга сім'я для Вашої дитини. Сприяйте тому, щоб дитина була рівноправним членом цієї сім'ї - брала активну участь у житті класу,заходах,які проводитимуть.Завжди відвідуйте батьківські збори і заняття для батьків 7. Пам'ятайте, щоб добитися бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише спільно з учителем.
Учитель-Ваш перший порадник і друг.
В основному, на жаль,найбільшу увагу при підготовці дитини до школи звертають на рівень її знань. Дехто вважає, що якщо дитина вміє читати і писати-фактично знає програму за перший клас. Не береться до уваги те, що такому учневі просто не буде цікаво вчитись. Виділяють три основні види готовності дитини до школи: 1.ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ - під нею розуміють мотиваційну та емоційну сфери-бажання вчитись,відвідувати школу та позитивне ставлення до навчального закладу.В перше чергу, слід говорити позитивні речі:»У школі ти дізнаєшся багато нового»,»Ти знайдеш відповіді на багато запитань які тебе цікавлять,і навіть більше»,»Ти познайомишся з новими друзями». Якщо дитина буде зауважувати позитивні моменти її перебування в школі буде комфортнішим. 2.ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ - та,на яку найбільше звертають найбільшу увагу,однак не завжди правильно розуміють.Вона передбачає скоріше не суму знань,а здатність до отримування нових,достатній розвиток мислення,пам*яті та інших пізнавальних процесів,здатність відокремлювати основне від другорядного. 3.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСЬ - здатність працювати в групі. Зазвичай у дітей, які мали можливість гратися з однолітками чи відвідувати садочок проблем не має. Гірше,якщо дитина практично ні з ким не контактувала. Дитина має вміти і не боятись спілкуватися ровесниками. Повертаючись до емоційного ставлення до школи можна сказати,що якщо воно буде негативним то, як правило, часто виникатимуть конфлікти з вчителями, нейтральне відношення передбачає байдужість, незацікавленість. Таке ставлення також передбачає погону відвідуванісь школи.
ПАМ'ЯТАЙТЕ: ЩО БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАТЬКІВ, ЇХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ І ВІДНОШЕННЯ ДО ШКОЛИ.
Режим дня першокласника
•7.00 – пробудження, ранкові гігієнічні процедури •7.30 – сніданок •8.15 – прихід до школи •8.30 – 12.05 – заняття в школі •13.00 – обід •13.30 – 14.30 – денний відпочинок •16.00 – 17.00 – вправи для розвитку психічних процесів •17.30 – 19.00 – заняття за інтересами •21.00 – сон
«Фізіологічна буря» першокласника
Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання? • Нестійка працездатність; • Дуже високий рівень напруження; • Низькі показники координації різних систем організму між собою; • Зміни функціонального стану центральної нервової системи; • Різке зниження навчальної активності; • До кінця першої чверті маса тіла зменшується у 60 % дітей; • Скарги на втому, головний біль,погіршення апетиту, поганий сон; • Розгальмованість або в’ялість; • Розлади шлунково - кишкового тракту; Завдання батьків – бути готовими до труднощів і підтримати свою дитину!