Головна » 2017 » Грудень » 21 » Педагогічний консиліум на тему: «Адаптація учнів перших, п’ятих класів до нових умов освітнього процесу»
15:10
Педагогічний консиліум на тему: «Адаптація учнів перших, п’ятих класів до нових умов освітнього процесу»
20 грудня у Тернопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів №18 булопроведено психолого - педагогічнийконсиліумна тему: «Адаптація учнів перших, п’ятих класів до нових умов освітнього процесу»
Метою заходу було об’єднання зусиль усіх учасників навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку першокласників та п’ятикласників.
На консиліумі були присутні представники адміністрації школи, психолог та соціальний педагог закладу, вчителі–предметники, класні керівники 1-х та 5- х класів, медична сестра школи.
Заступник директора з навчально – виховної роботи Струнь О.Я. у своєму виступі зазначила, що, вивчаючи стан адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі, дирекцією закладу були відвідані уроки та виховні заходи, проведено співбесіди з учителями та класними керівниками, опитування п’ятикласників та їх батьків, проаналізовано навчальні досягнення учнів в порівнянні з попередніми показниками , зокрема за 4-й клас.
Ольга Ярославівна наголосила, що всі педагоги сприяють ефективній адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі, враховують їх індивідуальні особливості, швидку втомлюваність, потребу в заохочуванні, використанні ігрових моментів. На всіх уроках спостерігається сприятлива
психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів. Заступник директора з навчально – виховної роботи Гурська Н. В. повідомила, що початок навчання дитини у школі – складний і відповідальний етап у її житті, адже відбувається дуже багато змін. Звикання до нових умов навчання – тривалий індивідуальний процес. Тому створення сприятливих умов для безболісної адаптації першокласників до систематичного шкільного навчання було одним із найважливіших завдань дирекції школи, вчителів, вихователів ГПД, психологічної служби. Всі уроки та позакласні заходи в 1-х класах учителі проводять з урахуванням психологічних та індивідуальних особливостей розвитку дітей – шестирічок, широко застосовують здоров’язбережувальні та ігові технології.
На основі результатів соціально-психологічного комплексного діагностування на визначення рівня адаптації учнів психологом та соціальним педагогом школи було надано рекомендації про те, як правильно працювати з учнями, на кого треба більше звернути увагу у складний період, адже ефективність процесу шкільної адаптації значною мірою визначає успішність навчальної діяльності, збереження фізичного і психічного здоров’я дитини.