Гість | RSS
Реєстрація | Вхід
18школа м.Тернополя
  • Головна
    • Мережа класів
    • Кадровий потенціал
    • Документи що регламентують роботу школи
  • Адміністрація
    • Директор школи
    • Заступник директора навчально-виховної роботи
    • Практичний психолог
    • Соціальний педагог
    • Педагог організатор
  • Навчальна робота
    • Перспективний план роботи
    • План роботи
    • Навчальні плани
    • Розклад занять
    • Режим роботи
  • Виховна робота
    • План роботи
  • Учнівське самоврядування
    • Clean Kind World
    • Новини CKW
    • CKW Вконтакті
    • Фотоальбом
  • Психологічна служба
    • --- Соціальний педагог ---
    • 1.Нормативно-правова база
    • 2.План роботи
    • 3.Методична скарбничка
    • 4.Рада профілактики
    • --- Практичний психолог ---
    • 1.Нормативно-правова база
    • 2.Початкова школа
    • 3.Середня школа
    • 4.Старша школа
    • 5.Методична скарбничка
  • Файли
  • Головна
  • Зворотній зв'язок
  • Вхід
Меню
Вчителю Методична робота Посадова інструкція Атестація Корисні посилання
Учню Права та обовязки ДПА та ЗНО Конкурси Корисні посилання
Батькам Поради першокласникам Вимоги до форми учня
Охорона праці Інструкція Положення Діти в НС Поради для дітей
Законодавство Закони та акти
Шкільна бібліотека Шкільна бібліотека

Архів записів
  • 2013 Жовтень
  • 2014 Квітень
  • 2014 Травень
  • 2014 Вересень
  • 2014 Жовтень
  • 2014 Листопад
  • 2014 Грудень
  • 2015 Лютий
  • 2015 Березень
  • 2015 Квітень
  • 2015 Травень
  • 2015 Вересень
  • 2015 Жовтень
  • 2015 Листопад
  • 2015 Грудень
  • 2016 Лютий
  • 2016 Березень
  • 2016 Квітень
  • 2016 Жовтень
  • 2017 Лютий
  • 2017 Березень
  • 2017 Квітень
  • 2017 Травень
  • 2017 Листопад
  • 2017 Грудень
  • 2018 Лютий
  • 2018 Березень
  • 2018 Квітень
  • 2018 Травень

Друзі сайту

Пошук

Admin

Головна » 2017 » Грудень » 21 » Педагогічний консиліум на тему: «Адаптація учнів перших, п’ятих класів до нових умов освітнього процесу»
15:10
Педагогічний консиліум на тему: «Адаптація учнів перших, п’ятих класів до нових умов освітнього процесу»

20 грудня у Тернопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів №18 було проведено психолого - педагогічний консиліум на тему: «Адаптація учнів перших, п’ятих класів до нових умов освітнього процесу»

 

 

Метою заходу було об’єднання зусиль усіх учасників навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку першокласників та п’ятикласників.

На консиліумі були присутні представники адміністрації школи, психолог та соціальний педагог закладу, вчителі–предметники, класні керівники 1-х та 5- х класів, медична сестра школи.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Струнь О.Я. у своєму виступі зазначила, що, вивчаючи стан адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі, дирекцією закладу були відвідані уроки та виховні заходи, проведено співбесіди з учителями та класними керівниками, опитування п’ятикласників та їх батьків, проаналізовано навчальні досягнення учнів в порівнянні з попередніми показниками , зокрема за 4-й клас.

Ольга Ярославівна наголосила, що всі педагоги сприяють ефективній адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі, враховують їх індивідуальні особливості, швидку втомлюваність, потребу в заохочуванні, використанні ігрових моментів. На всіх уроках спостерігається сприятлива

психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів.
Заступник директора з навчально – виховної роботи Гурська Н. В. повідомила, що початок навчання дитини у школі – складний і відповідальний етап у її житті, адже відбувається дуже багато змін. Звикання до нових умов навчання – тривалий індивідуальний процес. Тому створення сприятливих умов для безболісної адаптації першокласників до систематичного шкільного навчання було одним із найважливіших завдань дирекції школи, вчителів, вихователів ГПД, психологічної служби. Всі уроки та позакласні заходи в 1-х класах учителі проводять з урахуванням психологічних та індивідуальних особливостей розвитку дітей – шестирічок, широко застосовують здоров’язбережувальні та ігові технології.

На основі результатів соціально-психологічного комплексного діагностування на визначення рівня адаптації учнів психологом та соціальним педагогом школи було надано рекомендації про те, як правильно працювати з учнями, на кого треба більше звернути увагу у складний період, адже ефективність процесу шкільної адаптації значною мірою визначає успішність навчальної діяльності, збереження фізичного і психічного здоров’я дитини.

Переглядів: 577 | Додав: 18school
18 школа Тернопіль © 2025