Напрямки
методичної роботи в школі:
1)
поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження й
розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії та
методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення
науково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання з
урахуванням вимог Закону «Про мови» в Україні;
2)
вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи;
збагачення педагогічних кадрів надбаннями української та
світової педагогіки, науки, культури; вивчення
теорії та досягнень науки з питань викладання предметів, володіння сучасними
науковими методами; глибоке вивчення й практична реалізація оновлених програм і
підручників, розуміння їх особливостей і виконання з позиції формування
національної школи;
3)
освоєння методики викладання додаткових предметів; випереджувальний розгляд
питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з проведенням
відкритих уроків, використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних
матеріалів;
4)
освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики,
методики та принципів активізації навчальної діяльності учнів і формування у
них наукового світогляду, виходячи з вимог етнопедагогіки;
5)
систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо
змісту й методики навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних
державних нормативних документів;
6)
упровадження досягнень етнопедагогіки,
психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду із зверненням
особливої уваги на використання в діяльності педагогічних колективів зразків
національної культури і традицій.