Гість | RSS
Реєстрація | Вхід
18школа м.Тернополя
  • Головна
    • Мережа класів
    • Кадровий потенціал
    • Документи що регламентують роботу школи
  • Адміністрація
    • Директор школи
    • Заступник директора навчально-виховної роботи
    • Практичний психолог
    • Соціальний педагог
    • Педагог організатор
  • Навчальна робота
    • Перспективний план роботи
    • План роботи
    • Навчальні плани
    • Розклад занять
    • Режим роботи
  • Виховна робота
    • План роботи
  • Учнівське самоврядування
    • Clean Kind World
    • Новини CKW
    • CKW Вконтакті
    • Фотоальбом
  • Психологічна служба
    • --- Соціальний педагог ---
    • 1.Нормативно-правова база
    • 2.План роботи
    • 3.Методична скарбничка
    • 4.Рада профілактики
    • --- Практичний психолог ---
    • 1.Нормативно-правова база
    • 2.Початкова школа
    • 3.Середня школа
    • 4.Старша школа
    • 5.Методична скарбничка
  • Файли
  • Головна
  • Зворотній зв'язок
  • Вхід
Меню
Вчителю Методична робота Посадова інструкція Атестація Корисні посилання
Учню Права та обовязки ДПА та ЗНО Конкурси Корисні посилання
Батькам Поради першокласникам Вимоги до форми учня
Охорона праці Інструкція Положення Діти в НС Поради для дітей
Законодавство Закони та акти
Шкільна бібліотека Шкільна бібліотека

Архів записів
  • 2013 Жовтень
  • 2014 Квітень
  • 2014 Травень
  • 2014 Вересень
  • 2014 Жовтень
  • 2014 Листопад
  • 2014 Грудень
  • 2015 Лютий
  • 2015 Березень
  • 2015 Квітень
  • 2015 Травень
  • 2015 Вересень
  • 2015 Жовтень
  • 2015 Листопад
  • 2015 Грудень
  • 2016 Лютий
  • 2016 Березень
  • 2016 Квітень
  • 2016 Жовтень
  • 2017 Лютий
  • 2017 Березень
  • 2017 Квітень
  • 2017 Травень
  • 2017 Листопад
  • 2017 Грудень
  • 2018 Лютий
  • 2018 Березень
  • 2018 Квітень
  • 2018 Травень

Друзі сайту

Пошук

Admin

Памятка Батьків

1.Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі. Радійте успіхам малюка, допомагайте йому. Але пам'ятайте,що допомога і контроль не повинні бути муштрою. Головне - підтримуйте інтерес до навчання
2.Повчайте учня охайності,Дбайливого ставлення до власного та шкільного майна,навчальних посібників. Спілкуйтесь з дитиною,розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини. Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділиться своїми враженнями - природня потреба малюка. 3.Допоможіть дитині відчути себе рівноправним членом сім'ї. Вирішуйте всі справи разом з нею. Нехай вона має свої обов'язки.
4.Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навики до праці.
5. Піклуйтесь про здоров'я Вашої дитини. У вільний від занять час надавайте перевагу прогулянкам на свіжому повітрі.Не допускайте конфліктних ситуацій в присутності дітей.Не знижуйте Ваш авторитет в очах дитини.
6.Привчайте дитину до зібраності,організованості, відповідальності. Шкільний колектив-це друга сім'я для Вашої дитини. Сприяйте тому, щоб дитина була рівноправним членом цієї сім'ї - брала активну участь у житті класу,заходах,які проводитимуть.Завжди відвідуйте батьківські збори і заняття для батьків
7. Пам'ятайте, щоб добитися бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише спільно з учителем.

Учитель-Ваш перший порадник і друг.

В основному, на жаль,найбільшу увагу при підготовці дитини до школи звертають на рівень її знань. Дехто вважає, що якщо дитина вміє читати і писати-фактично знає програму за перший клас. Не береться до уваги те, що такому учневі просто не буде цікаво вчитись.
Виділяють три основні види готовності дитини до школи:
1.ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ
- під нею розуміють мотиваційну та емоційну сфери-бажання вчитись,відвідувати школу та позитивне ставлення до навчального закладу.В перше чергу, слід говорити позитивні речі:»У школі ти дізнаєшся багато нового»,»Ти знайдеш відповіді на багато запитань які тебе цікавлять,і навіть більше»,»Ти познайомишся з новими друзями». Якщо дитина буде зауважувати позитивні моменти її перебування в школі буде комфортнішим.
2.ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ
- та,на яку найбільше звертають найбільшу увагу,однак не завжди правильно розуміють.Вона передбачає скоріше не суму знань,а здатність до отримування нових,достатній розвиток мислення,пам*яті та інших пізнавальних процесів,здатність відокремлювати основне від другорядного.
3.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСЬ - здатність працювати в групі. Зазвичай у дітей, які мали можливість гратися з однолітками чи відвідувати садочок
проблем не має. Гірше,якщо дитина практично ні з ким не контактувала. Дитина
має вміти і не боятись спілкуватися
ровесниками. Повертаючись до емоційного ставлення до школи можна сказати,що якщо воно буде негативним то, як правило, часто виникатимуть конфлікти з вчителями, нейтральне відношення передбачає байдужість, незацікавленість. Таке ставлення також передбачає погону відвідуванісь школи.



ПАМ'ЯТАЙТЕ:
ЩО БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАТЬКІВ, ЇХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ І ВІДНОШЕННЯ ДО ШКОЛИ.


Режим дня першокласника



•7.00 – пробудження, ранкові гігієнічні процедури
•7.30 – сніданок
•8.15 – прихід до школи
•8.30 – 12.05 – заняття в школі
•13.00 – обід
•13.30 – 14.30 – денний відпочинок
•16.00 – 17.00 – вправи для розвитку психічних процесів
•17.30 – 19.00 – заняття за інтересами
•21.00 – сон




«Фізіологічна буря» першокласника

Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання?
• Нестійка працездатність;
• Дуже високий рівень напруження;
• Низькі показники координації різних систем організму між собою;
• Зміни функціонального стану центральної нервової системи;
• Різке зниження навчальної активності;
• До кінця першої чверті маса тіла зменшується у 60 % дітей;
• Скарги на втому, головний біль,погіршення апетиту, поганий сон;
• Розгальмованість або в’ялість;
• Розлади шлунково - кишкового тракту;
Завдання батьків – бути готовими до труднощів і підтримати свою дитину!

18 школа Тернопіль © 2025