1.Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі. Радійте успіхам малюка, допомагайте йому. Але пам'ятайте,що допомога і контроль не повинні бути муштрою. Головне - підтримуйте інтерес до навчання
2.Повчайте учня охайності,Дбайливого ставлення до власного та шкільного майна,навчальних посібників. Спілкуйтесь з дитиною,розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини. Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділиться своїми враженнями - природня потреба малюка. 3.Допоможіть дитині відчути себе рівноправним членом сім'ї. Вирішуйте всі справи разом з нею. Нехай вона має свої обов'язки.
4.Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навики до праці.
5. Піклуйтесь про здоров'я Вашої дитини. У вільний від занять час надавайте перевагу прогулянкам на свіжому повітрі.Не допускайте конфліктних ситуацій в присутності дітей.Не знижуйте Ваш авторитет в очах дитини.
6.Привчайте дитину до зібраності,організованості, відповідальності. Шкільний колектив-це друга сім'я для Вашої дитини. Сприяйте тому, щоб дитина була рівноправним членом цієї сім'ї - брала активну участь у житті класу,заходах,які проводитимуть.Завжди відвідуйте батьківські збори і заняття для батьків
7. Пам'ятайте, щоб добитися бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей можна лише спільно з учителем.
Учитель-Ваш перший порадник і друг.
В основному, на жаль,найбільшу увагу при підготовці дитини до школи звертають на рівень її знань. Дехто вважає, що якщо дитина вміє читати і писати-фактично знає програму за перший клас. Не береться до уваги те, що такому учневі просто не буде цікаво вчитись.
Виділяють три основні види готовності дитини до школи:
1.ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ
- під нею розуміють мотиваційну та емоційну сфери-бажання вчитись,відвідувати школу та позитивне ставлення до навчального закладу.В перше чергу, слід говорити позитивні речі:»У школі ти дізнаєшся багато нового»,»Ти знайдеш відповіді на багато запитань які тебе цікавлять,і навіть більше»,»Ти познайомишся з новими друзями». Якщо дитина буде зауважувати позитивні моменти її перебування в школі буде комфортнішим.
2.ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ
- та,на яку найбільше звертають найбільшу увагу,однак не завжди правильно розуміють.Вона передбачає скоріше не суму знань,а здатність до отримування нових,достатній розвиток мислення,пам*яті та інших пізнавальних процесів,здатність відокремлювати основне від другорядного.
3.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСЬ - здатність працювати в групі. Зазвичай у дітей, які мали можливість гратися з однолітками чи відвідувати садочок
проблем не має. Гірше,якщо дитина практично ні з ким не контактувала. Дитина
має вміти і не боятись спілкуватися
ровесниками. Повертаючись до емоційного ставлення до школи можна сказати,що якщо воно буде негативним то, як правило, часто виникатимуть конфлікти з вчителями, нейтральне відношення передбачає байдужість, незацікавленість. Таке ставлення також передбачає погону відвідуванісь школи.
ПАМ'ЯТАЙТЕ:
ЩО БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАТЬКІВ, ЇХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ І ВІДНОШЕННЯ ДО ШКОЛИ.
Виділяють три основні види готовності дитини до школи:
1.ОСОБИСТІСНА ГОТОВНІСТЬ
- під нею розуміють мотиваційну та емоційну сфери-бажання вчитись,відвідувати школу та позитивне ставлення до навчального закладу.В перше чергу, слід говорити позитивні речі:»У школі ти дізнаєшся багато нового»,»Ти знайдеш відповіді на багато запитань які тебе цікавлять,і навіть більше»,»Ти познайомишся з новими друзями». Якщо дитина буде зауважувати позитивні моменти її перебування в школі буде комфортнішим.
2.ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ
- та,на яку найбільше звертають найбільшу увагу,однак не завжди правильно розуміють.Вона передбачає скоріше не суму знань,а здатність до отримування нових,достатній розвиток мислення,пам*яті та інших пізнавальних процесів,здатність відокремлювати основне від другорядного.
3.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСЬ - здатність працювати в групі. Зазвичай у дітей, які мали можливість гратися з однолітками чи відвідувати садочок
проблем не має. Гірше,якщо дитина практично ні з ким не контактувала. Дитина
має вміти і не боятись спілкуватися
ровесниками. Повертаючись до емоційного ставлення до школи можна сказати,що якщо воно буде негативним то, як правило, часто виникатимуть конфлікти з вчителями, нейтральне відношення передбачає байдужість, незацікавленість. Таке ставлення також передбачає погону відвідуванісь школи.
ПАМ'ЯТАЙТЕ:
ЩО БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАТЬКІВ, ЇХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ І ВІДНОШЕННЯ ДО ШКОЛИ.
Режим дня першокласника
•7.00 – пробудження, ранкові гігієнічні процедури
•7.30 – сніданок
•8.15 – прихід до школи
•8.30 – 12.05 – заняття в школі
•13.00 – обід
•13.30 – 14.30 – денний відпочинок
•16.00 – 17.00 – вправи для розвитку психічних процесів
•17.30 – 19.00 – заняття за інтересами
•21.00 – сон
«Фізіологічна буря» першокласника
Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання?
• Нестійка працездатність;
• Дуже високий рівень напруження;
• Низькі показники координації різних систем організму між собою;
• Зміни функціонального стану центральної нервової системи;
• Різке зниження навчальної активності;
• До кінця першої чверті маса тіла зменшується у 60 % дітей;
• Скарги на втому, головний біль,погіршення апетиту, поганий сон;
• Розгальмованість або в’ялість;
• Розлади шлунково - кишкового тракту;
Завдання батьків – бути готовими до труднощів і підтримати свою дитину!
Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання?
• Нестійка працездатність;
• Дуже високий рівень напруження;
• Низькі показники координації різних систем організму між собою;
• Зміни функціонального стану центральної нервової системи;
• Різке зниження навчальної активності;
• До кінця першої чверті маса тіла зменшується у 60 % дітей;
• Скарги на втому, головний біль,погіршення апетиту, поганий сон;
• Розгальмованість або в’ялість;
• Розлади шлунково - кишкового тракту;
Завдання батьків – бути готовими до труднощів і підтримати свою дитину!